onsdag 12 augusti 2009

illa jag mår illa....å pain pain pain

Ska klaga av mig lite, mår illa som fasen, sen har jag så fruktansvärt ont i min arma axel, fick nästan ta hjälp imorse för att få på mig kläderna, GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT! har haft den lugn å stilla idag så den fått vila sig ordentligt, vill inte fjälluffarcampen i helgen ska gå åt pipan bara för en pain fucking jävla axel jävel.

Så nu har jag fått klga svure å så. Idag ska Peter hämta olivia på dagis (lite övning inför helgen) för då ska hon bo med honom. Dom har ju hunnit setts endel nu så vi tror att läget är lugnt för lilla stumpis.

Har iaf sett kill bill filmerna nu, riktigt bra även om de inte tillhör min stil i tycke å smak men ME LIKE!

livet sprudlar, livet leker å jag känner mig glad, nöjd å med lite flygisar i magen nu faktiskt... ;)

Love to all people

1 kommentar:

Vanja sa...

Hihi... fjärilar i magen... hur kan det komma sig? *tihi*