onsdag 17 mars 2010

tis, ons, torsdagar

efter det att olivia blivit lämnad på dagis SKA jag ut å löpträna, inga undanflykter eller iaf inga ogiltiga sådana, ska få in det som en morgonrutin dessa dagar, tyvärr hade jag önskat att de var lite mer spridning under veckan men vad gör man när 15timmarsbarn går dessa dagar på dagis. kan meddela att dagens löpning gick si så där, tungt må jag säga men men det lär nog gå lättare för var gång. Efter dagishämtningen idag var det bakning på mitt å grynets schema, kladdkaka å schackrutor fick det bli. Nu väntar jag på hyresvärden som ska komma med en ny kökskran, har diskat i duschen nu idag vilket e lite knöligt. Kranen vi har springer läck så...en ny på intågande. hmmm undrar om jag har nå jäst hemma kanske man skulle våga sig på nå matbröd kanske...? hoppas inte ;-)

Inga kommentarer: