onsdag 3 november 2010

Oj vad det har hänt mkt sen sist

speciellt de senaste inläggen, kan med en lättnadens suck avslöja att den ringen som klädde näst sista bilden är veck, tank good! Ja ja HISTORIA och livet har vänt till det positiva. Lever ett normalt liv med de bästa av de bästa, jobbar heltid och verkligen älskar att älska de fina, mina fina, å alla de fina.

Jag skippar å gå tillbaka i de som passerat å ser detta inlägg som en nystart för det var ju ett tag sen sist, fast det var nystarten å ifs ;-)
Dagen idag har arbetats HÅÅÅÅÅÅÅÅRT, älskar mitt jobb. Känns skönt att vara back in B... ja jag vet jag e ingen höjdare på engelska, kommer aldrig bli men tur jag har mitt fantastiskt bra levande lexikon att tillgå hihi. min mobila kärlek som följer mig i vått å torrt.

Imorgon ska vi iaf (om jag får bestämma) besöka mor min, fan på tiden hon kommer hem till jämtland, timrå mamma timrå fy skäms samma skit lukt men fulare än ö-vik. jaja ifs närmre till templet IKEA, Ingvar min gud och den reviderade bibeln som återkommer år efter år :)

Inga kommentarer: