måndag 16 februari 2009

tagen från johanna

Märkeskläder eller secondhand?
både och men de går ju kombinera

Mac eller PC?
pc både hemma å jobbet

Liknar du en kändis?
fråga fredda, han e expert på å utse kändislikheter, haha

Bästa låten i världen?
bästa i världen, men lyssnar rätt mkt på acamp, anna ternheim

Är det ok med vita lögner?
kan det vara

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
ingen

Hur många timmar sover du per natt?
7-8kanske

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
pass

Det här vill jag bli när jag blir stor:
stadsminister

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på:
tårta kastar man inte den äter jag upp, men jag kan ju alltid spy upp den på nån dryg jävel

Det här får mig att bli alldeles vansinnig:
oärlighet, ematisaknad,

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?


Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
ärlighet, godhet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
inge speciellt men jöjja sa alltid handsken

Hur var du som barn?
gudomlig, underbar, snäll, exemplarisk eller hur mamma å pappa?

Vad tycker du om fildelning?
ja jag är rätt kluven och de existerar väl endel dubbelmoral hos mig där

Varför bloggar du?
ja undrar jag med....

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
de ligger väl på samma, kärlek till sin familj, vänner å partner

Vad kan man leva utan?
idioter, blodpudding och spindlar

Vilket är viktigast hos din partner?
ärlighet

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
både ja å nej, jo men rätt så

Hur ofta lagar du mat hemma?
haha jag å mat, asgarv, totalt värdelös

Vad skulle du göra med ett friår?
resa

Hur svarar du i telefonen?
hanna, hallå, tjeena....osv beror vem som ringer

Är du pinsam på fyllan?
de e väl alla eller hur?

Vilken var din första konsert?
oj jag vet jag vare på carola när jag var liten och gissar de var den första

Hur ser folk dig?
med ögonen förmodar jag ;-)

Människa som gör dig enbart ledsen?
de finns tragiska människor men som inte gör mig ledsen

Människa som gör dig enbart glad?
Olivia bland annat...

Värsta känslan?
att man inte ska kunna stanna klockan, inte hinna allt som man borde

Favorit tv-program?
oj, ser inte på tv så mkt

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
ja de kan vara så olika de

När grät du senast?
de minns jag inte, när jag hade feber för nån månad sen å verkligen tyckte synd om mig själv å fick tröst, oj va ynklig jag kände mig då...feberyrande mig haha

Är du vidskeplig?
nä inte speciellt

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
nja de vet jag inte, vet inte om jag vill ändra så väldans mkt så här på rak arm

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
för en dag, men då för att få ha på mig de allra finaste av fina klänningar

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
hmm jag brukar våga de jag vill, å inte vilja de jag inte vågar så nada

Vart går din drömresa?
kingston, vancouver å moskva

Vem är ditt drömragg?
-

När blir man vuxen?
blir man någonsin det?

Vill du säga förlåt till någon?
nä de tror jag inte, hoppas inte jag behöver det

Vem är din hjälte?
-

Vad tror du på?
godhet

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
ingen

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
vad då skit på re, e ju redan de

Vilka personer beundrar du?
Olivia


Vem har makten i ditt liv?
OLIVIA, Gerhard å Selma

Har du någon dold talang?
dold nä men jag har

Har du mobbat någon?
nä de hoppas jag inte

Vilket djur skulle du vilja vara?
dvärgpudel hos Sofi

Har du någon fobi?
mmmm JA spindlar, förbaskade djur,

Vad är det pinsammaste du gjort?
räcker med att dom som vet redan gör det så jag svarar inte på det :) ...

Har du snattat någon gång?
denna lista från johanna moxell

Inga kommentarer: