tisdag 24 februari 2009

vab

Japp nu har jag vare hemma med vab en vecka, suck, man börjar som klättra på väggarna, men de e ju ändå lillstumpan som må gå först å ha en frisk kry kropp innan nå annat. Hur som har vi kommit iordning i hennes nya rum, hon har blitt så stor å duktig, sover inte i spjälsäng längre heller. Går å lägger sig lätt som en plätt och accepterar det så fint, sussar till morgonen, precis som vanligt. Ja hon är en klippa lillgrynet. ja ok igår var de såklart lite mera spännande å komma upp, så en par ggr gick vi tillbaka till sängen, sen undrade jag efter ett tag vart G tage vägen, japp anade oråd, tillsammans med lolis sussade dom sött. Idag har dock oturen varit framme då kollen över trösklar inte vare av 100%ig fokus så resultatet blev en lite svullen överläpp, stackars men när benen inte är jättestadig å fokus på mkt annat så blir det lätt en lurp. När man tänker på hur många törnar ens barn gör i livet får man ont i magen. huvva.
Nä nu ska jag plåstra om min tumme som jag lyckats sagra, dumskalle att man aldrig lär sig sluta bita på naglarna. suck!

Inga kommentarer: