onsdag 25 mars 2009

Japp så var första delen avslutad

Så det första av denna kurs är nu avslutad, del två kommer i slutet av april men redan nästa vecka ska jag på en annan tvådagar del 1 kurs igen, även den på Clarion Hotell :)
Hur som har dessa två dagar vare kanon, väldigt mkt info och väldigt mkt nyttig inlärning, underbart, har nog inget att klaga på faktiskt, inte ens maten, som bekant är jag lite svår när de gäller mat med oj va härligt, hotell frukost mummmmmmmms å vilket buffé bord de har vare sen då, ojojoj....blir nästan hungrig när jag tänker på de nu.
Har iaf precis kommit in från en löptur, shit in hell va skönt, nyduschad i mina nya myskläder som inhandlades idag på lunchen, japp jag hann både äta å handla lite, shoppade faktiskt pressent å. Lolis fick sig en traktor, alltså helt besatt av traktorer. Å gissa vad happy hon vart då. kutade in till sängen å la sig när hon fick den å låg å höll om den å bara flina med de största. Sötskruv! Ligga i sängen å goa med en traktor,,,,,mjuk å gott njääää.

Nä nu blire lite ljus, soffmys insvept i en go filt. Mojs mojs

Inga kommentarer: