tisdag 17 mars 2009

tisdag och mindre trött

kan med lätthet avslöjja att jag inte var så enormt pigg igår men måndagar vore de inte det bästa att hoppa över den dagen. Hur som flöt det på rätt fint, med lite jobb, möte och sen mys på kvällen, lugn mys, var rätt trött som sagt. Somnade ovaggad rätt så tidigt. Ikväll blir det löpning, härligt, liksom rätt bra nu när det börjat förvinna lite is/snö från väggrenen. Såg i lådan att det komme ett paket till mig :) tror jag vet vad det är och vart det kom ifrån men hann inte kika efter nu på morgonen, jobbet kallade ju. Men var rätt tidig så visst hade jag hunne stillat min nyfikenhet. NYFNIKEN NYFNIKEN! Till veckan åker jag på kurs i två dagar på clarion hotell. Ska bli rätt kul faktiskt, inte bara det bra intressant å. Men innan dess är det jobb jobb å jobb som står på schemat.

Nä nu ska jag sätta igång, har lite å pyssla med.

So Long fuckers

Inga kommentarer: