onsdag 8 juli 2009

nu ska det bli torrt


Olivia har kissat i toastolen och i pottan, 3 ggr på samma dag. Igår var Katarina, Felicia, Emilia och Natalie här på eftermiddagen och när N ville gå på toa var olivia väldigt snabb att haka på, att göra lika skulle hon självklart, sitta på toan alltså men inte trodde jag att lillgumman skulle slå en drill men de ni efter många försök förrut så bara kom det. Sen var de ett fasansfult springande till pottan, den kan hon sätta sig på själv ju så toan blev lite ratad men två pinkar i pottan å blev det innan lilltösa valde att ta på sig en blöja för natten.
Pratade med mamma å pappa som vare ute på hemligt resmål, ja först sa dom att dom skulle till örebro sen var de hemligt vart dom skulle sen hade dom vare där bla å är nu påväg hem med en ny bil (och den gamla) en c30 har de införskaffat sig.
nu ska jag å min pottflicka se på ice age3 tjingeling

3 kommentarer:

uppdaragmamma sa...

visst är det härligt när dom kan gå på pottan =)

Hanna sa...

ja som jag längtar efter en torr jänta, men de komemr ta sin tid, energi och sitt tålamod, men sen när de e klart its gonna beeeeee woooonder:)

alx sa...

pusselullan jag saaaaknar dig men vill inte ringa så här sent!