onsdag 1 juli 2009

WHY???

Varför ska det vara så svårt att sova, vad är problemet? värmen? nervositeten av vad som komma skall? nå jag oroar mig för som jag inte vet vad det är/borde? är det pga detta magen inte är vad den borde åxå...jaja klag klag men jag blir galen på denna brist av sömn.

Imorgon är det torsdag och hade vår käre medarbetare fått igenom sitt förslag (han är karl och av det humoristiska slaget) hade vi flickor varit mkt mkt svalt klädda men eftersom vi sällan eller aldrig lyssnar på honom så får topless torsdag vara även om man skulle behöva en svalare outfit i våra lokaler i denna sommarhetta. Jag trodde faktiskt luften skulle bli något bättre av åskan som gick igår men icke, fuktigare än i ett badhus. Men ska inte klaga, det är ju iaf sommar med värme.

nä nu ska jag pröva igen å lägga mig, får hoppas massor

God natt till er alla

Inga kommentarer: