onsdag 20 januari 2010

Dream as if you could live forever, Live as if you only have today

Igår kom dom, öppnad dörren igår å en lätt smäll av ett rör rasade, wtf, en försndelse från johnny wong, VEM E DET??? ja hur som blev det liggade ett tag på byrån innan jag öppnade de då jag hade en massa annat för mig, så vid tillfälle kom jag på att öppna paketet med stort frågetecken å JA det var adresserat till mig med rätt adress å allt. KOCKO kan jag kalla mig själv då jag såg vad det var, väggorden jag beställde, ja ok jag beställde de faktiskt från ett företag men avs var en privatperson men men, har iaf sätt ena ordet i en stor ram nu å det blev riktigt bra faktiskt. NÖJD! Annars e det lugna stugan här, Olivia är sjuk krupp, var på akuten i förrgår natt, riktig burkhosta och hög feber men tack å lov så e hon på bättringsvägen nu. lite skönt å kura inne å hemma med bara jamisen hela dagarna även om de inte e så kul att ens darling ska vara tussig så klart.

nu ska jag se om de går å få i henne nå annat än vällingen, lite fast föda tror jag bara kan leda till snabbare tillfriskning. Så gott folk: Dream as if you could live forever, Live as if you only have today

Inga kommentarer: