fredag 15 januari 2010

godmorgon

Ja jag kan ju inte säga att bloggning har legat högst på prion sista tiden men nu ska jag försöka mig på det igen.... Jag och Olivia har flyttat till en lgh i brunflo, där vi ska bo tills vi finner något mer permanent inemot stan, vi e nog mer stadsmänniskor, folk ikring sig å närheten till diverse. runt den 20:e kommer vi få en "sambo" *Chrillepille flyttar in till oss. Kommer bli kanon tror jag. Nyåret spenderdes med Marina mfl. var boende där under en period i väntan på nytt boende, underbaraste snällaste hon.
Idag står inte mkt på planeringen annat än det vardagliga nödvändigheterna då.

KAFFE de e det som fattas ,,,,

2 kommentarer:

Linn sa...

Här är det alldeles för längesen vi hördes, sist vi träffades hade du just flyttat till Ångsta tror jag... vad händer? vi måste ju helt klart höras nåt. =)
många Kramar till dig iallafall så länge.... kram kram

Hanna sa...

jo här svänger det som en tornado, ringer dig nåndag får du höra allt. hur e det med magen? kramis