söndag 31 januari 2010

jag börjar om från noll......

för det har hänt så mkt att det inte går beskriva med ord eller som marina säger inte ens på film. Hur som jag bor i brunflo tillsammans med min finaste dotter och christian, ja just ja Selma förlåt jag glömde (ingen som vill förbarma sig över en kines?) Vi har ett halvår på oss att bo här innan lgh ska säljas, någon som vill efterskänka en slant så kan vi kanske slå till å shoppa loss lyan? :) Det är inte lätt att finna boende i denna stad, därför brunflo. Men om sanningen ska fram så trivs vi rätt bra här, nära dagis, ica bussen osv. känns som jag skrive om detta förrut, jaja från noll sa jag. Har under en tid legat på lasarettet för en mindre rolig åkomma, missfall, jobbigt tungt upprivande men jag har många fina vänner i min närhet som jag både kan vända mig till och som stöttat mig.

nä nu ska jag vara en liten husmor och sätta igång med lite städning å annat smått å gott, kanske sno ihop en sockerkaka :) mummmmmms

tjingeling

Inga kommentarer: