torsdag 19 juni 2008

Lånedata

Idag har jag äntligen tillgång till en data. Fick besked att det fanns en att tillgå sålänge min e på lagning. Så nu kan jag göra en up-date. Vad har hänt sen sistens, hmm va i Ö-vik jo men de har jag kladdat om. Stumpan har vare sjuk, stackars. Håller på å kikar på helgen, MIDSOMMAR men hallå REDAN. jaja hur som ska mitt gull vara ifrån mig en och en halv vecka ungefär SNYFT. Men bara bita i hop. Alla säger ja en hanna de e ju nu du ska passa på å tänka på dig själv å vad du vill göra. hmm ja just, med oro å saknad upp över öronen. Men men ska prova ta åt mig av det rådet. Just nu sover hon, tröttis, tär på att vara tussig.
Pratat med dagis idag å jag hoppas allt kommer lösa sig så att hennes inskolning skall bli lugn, trygg å bra.
Sen har jag gått å vare lite irri på mobil blogger helsike, de la veck totalt men data snilla som man e grejjade man de med glans (glans=svordommar å andra fula ord, iaf i vissa sammanhang;)
Nä ska lägga in lite pics å, så jag skippar skrivandet nu.

Baj baj

Inga kommentarer: