torsdag 12 juni 2008

Rundtur, nachos å portugal

Japp kvällen igår bjöd på hockeyproffshemsvisning på Nötbolandet, vilka kåkar, den som kunde bo så. Blir till å ragga upp nån rik knös som har fett konto ;-) Nä skämt å sido, underbart vackert, intill havet å allt.
Sen blidde de sen sen middag på Olearys med tjeckien-portugal på tv´n inte så intressant för min del men Olivia gillade de, speciellt maten, sen fick ju ifs supportersarna en utskällning när de blev mål. DA DA DA DA....
Underbart, strålande humör med skinn på näsan.

Idag har packning påbörjats, tvätt å städ sen vet det hundarna vad det blir. Imorgon kommer vi iaf hem. Längtar lite faktiskt ;-) Men de har vare skönt å vara här å. Men borta bra men hemma bäst.
Missar tyvärr Rasmus avslutning, FÖRLÅÅÅÅÅT får uppvakta dig sen när vi e hemma?

Jo fan jag ska ju färga håret å. eller kanske tar det när jag väl komme hem, vet inte om jag orkar.

Nu ids jag inte mer. tappat bloggstinget....bajs bajs på er.

Inga kommentarer: