lördag 21 juni 2008

Sjukt kul midsommar

Japp då var midsommaraftonen till enda å midsommardagen börjar ta fart. Sitter å inväntar min kära vän Hanna som skall komma hit. Gårdagen var kanon, umgicks med familjen på dagen med tält uppsättning inför deras grillning. Sen bar det av till Elin där vi gjorde oss iordning för Fröjdholmen. Chaffis jonas kom å hämtade oss för att mellanlanda på en grillning i Oviken, å gissa vad fan han körde för jävla bil jo en Hilux jag som trodde jag skulle slippa se en sån eller än mer hoppas jag skulle slippa åka skiten men men. Den tog oss ju iaf dit vi skulle. Ja inlösta på Fröjdis träffade jag hur mkt folk som helst som vare utanför min umgängskrets dom sista åren, så kul å träffa alla. Dansade så jag har ont i fötterna idag. Jävlar så kul. Efter dansen bar de iväg igen på hemligt uppdrag/upptåg. Dit skall jag å Hanna ikväll, på Dans alltså. WEEEEEEEEEEEEEE ska bli kul som bara den. Nu ska jag ta å kolla vad man skall klä sin kropp med. Kjol vart så himla kallt igår, tur de finns gentlemän ;)

Nä ha de så bra alla.

tralalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer: