torsdag 26 juni 2008

uppe tidigt

Alla som känner mig vet att jag är ordentligt morgonpigg, dock sista veckan har jag sove till 9-10 på mornarna, va fan å. Men idag va jag tvungen å upp, ska till staden med min kära vän R. Ska åka nu från morgonen. Så nu sitter man här med sitt morgonkaffe med mjölk i. Softar å tar det lugnt. Innan strecken vid ögonen skall ordnas, outfiten skall på å bissarna borstas.

Igår kväll tog jag en prommis till R å plannade lite inför helgen, så lite inköp skall göras idag. Annars var allt rätt lugnt.

Jo fick tag i en dam på FK som skulle prova hjälpa mig med vad hon kunde ang, utbetalningen. Så jag hoppas hon gör de idag.

Sen e de ju en hel del som e inne å kikar på bloggen, varför lämnar ni inte ett svtryck? FEGISAR;) nä jag vet jag e klen på de jag å men ändå.

Inga kommentarer: