måndag 29 december 2008

aldrig skall man sluta att förundras

vilken karl herregud, jag tappade uppriktigt hakan. Vilken Idiot han må vara, slog på tv´n nu ikväll å då visade dom en herre som levde 6månader om året me björnar, huvva RYSNING! visst jättefina djur så länge man slipper se tänder å klor på dom.

Ja hur som började min morgon med en rejäl frysattack, fasen va tempen tvär slog om från gårdagen härliga väder, imorse va de så nedrans kallt. brrr DUNJACKA PÅ.

Hur som när jag hämtade Lolis idag kom hon som vanligt i glädje tjut å sitt småspringade vis å gav mig kramgoin å sa goi goi goi, å då skådar jag mitt gryn fått en stor blå bula mitt i pannan, hon hade snubblat å fare rätt i skostället under hyllorna på eftermiddagen, stackars stackars. Satt å pratade om dagen ett tag med personalen å kom fram till en del saker....innan vi rullade faran hemåt. rejält trött hann inte med mer än äta innan sömnen besökte henne, trött efter en dag på dagis.

Ja hur som nu e de inte långt kvar innan john blund besöker gamla konsum så länge sov gott å hej svejs lingon fejs

Inga kommentarer: