onsdag 17 december 2008

en vecka till jul....

fatta vad tiden går fort, om 6 dagar kan vi säga att de e en dag kvar, nu säger vi en vecka, de var inte länge sen vi sa en månad å började längta efter att få ta fram vårt pynt å de va ett år sen julaftonen firades i Ö-vik, ja visst den julen kommer nog ingen glömma, visst trevligt med mamma pappa bröder å svägerska men fyllan som låg som en avdankad i min brors rum 3/4 av tiden kunde ju ha.... Själv anser jag att man kanske ska hålla fyllan borta på just julen, räcker d inte med nån nubbe å en julöl till maten, de e ju faktiskt barna som ska ha sin högtidsdag. Har jag fel, eller e jag en trisst en bara? Hur som så är de en vecka kvar nu bara å de ska bli så skönt, underbart, härligt. Ja vad kan man kalla de julen är fucking fab!
Vet inte men jag har en känsla av att julen kommer bli toppen i år.

å förhopningsvis nyår å om allt går som planerat ;) tihi

tjo hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är patetisk...

Hanna sa...

haha ip nr haha anonym in my as :)