onsdag 9 juli 2008

Sommar flickan

Jaha då var det nå dagar sen jag bloggade igen. Har haft fullt upp i veckan.
I söndags blev det grilning hos grannen, pepparbiff, bea å strips. mummms
Måndag morgon for jag olivia roger å david ner till Timrå för att "ALDRIG" behöva sätta min fot där igen,TACK SNÄLLA NI, alla grejerna hämtade och lgh städad, dock inte allt för lätt med en liten gumma som mer än gärna ville hjälpa till. Men hur som flöt det på fint. Väl hemma började stora uppackningen. Puhhh men det gick bra! Det som inte är så bra är att jag blev förkyld, ont i halsen som attans å nu börjar rösten säga upp sig å, JÄVLA AC´n som ställde till det i sommarvärmen. jaja de som inte dödar härdar heter det väl? Gårdagen va som sagt TUNG men jobbade ändå häcken av mig för att få så mkt ordnng som möjligt, å dagen avslutades med en sen middag tillsammans med flytthjälpen. Idag startade jag dagen med en frukost visit i torpet. Passade på att tvätta lite där å eftersom jag bokat tvättstugan samma dag som flytten ägde rum :S korkat ja men Va f-n! detta gick ju bra för mamma snälla rara mamma har fixat å donat mest med den. TACK! Hem igen å pysslade för att dricka en kaffe med "flyttisarna" å sen till Torpet igen, Olivia fick present å av Bempa å Karin, en super söt dress, invigning på den imorgon:) Kvällen har spenderats med lugn! inte allt för många knop, sock ligger pulsen på bristningsgränsen då det plingat till i mobilen å det väntade har inträffat, TUMMAR HÅLLNA Å MASSA LYCKÖNSKNINGAR ååååååå jag kommer inte kunna sova. RING RING vill veta.
Ja jag kanske ska prova släcka nu iaf, imorgon kommer M. Ska bli mkt trevligt.
Blir nog up-date efter helgen ,,,,,,,,,,,kanske,,,,,,,,,,,
bajs bajs
hoppas telefonen plingar nu snart.


Inga kommentarer: