tisdag 22 juli 2008

Tisdag, å de e dagen innan älsklingsgumman fyller år

Japp imorgon blir hon stora gumman, 1ÅR halllå vad tiden går fort å ibland e de väl tur de...
Hur som har inskolningen på dagis påbörjats utomordentligt, hon verkar trivas som fisken i vattnet eller renen på kvarn eller hur man nu kan skruva till det, haha vad tror du apan apansson? Ja vad har hänt sen sist....
Helgen: besök till staden med diverse inhandling så som barngrindar, födelsedags paket, gröt shoppning, ja ett å annat plagg. En snabbis till Överammer för att åka halvvägs hem å komma på att två pers till skulle ändå med hem, vänta å sen jävlar gasen i botten. Hemma iordningfixande inför kvällen. Kalastrevligt, tack D för räddningen å sorry R å L för eran långa natt.
Söndag, film telefonprat å en två nä en visade de sig olycka, stackars jag lider med dig, men nu vet du hur du ska hantera nästkommande situationer å vad du behöver inhandla för att lura dom jävlarna.
Måndag/Tisdag: Inskolning med väldigt trötta ögon, telefonen har vare lika aktiv som ja ett DAMP snamp kramp....långt in till morgonen har den vilat på mitt öra, nästan så andra änden hört mina snarkningar :-)
Hur som och som sagt har inskolning på dagis än så länge gått kalas fint, imorgon blire glass å fika där eftersom stumpan blir stora damen. Sen blire tårtkalas här hemma. Med främmande paket å en kladdmaja skulle jag tro.

ids int trycka på nå mer tangenter nu så vi tar lite kort ist....




Hemma Hos Raggas här med min vän apan Daivud

Hemma hos min vän apan Raggas

Påväg från stan

Mammas älskling

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till lilla Olivia!