onsdag 16 juli 2008

hittade en lista när jag bloggklickade så i väntan på att hjärtat vaknar så....

Namn: Hanna Segersten
Född: 79
Hårfärg: mörkbrun
Hur många hårfärger har du haft: en jävla massa, ids inte tänka på de...kanske för endel färger tillhör ungdomen :)
Ögonfärg: grön
Har du ett jobb: Ja som mamma
När börjar du isåfall: 23/7 -07
Drömyrke: Nått som man e ledig mkt med tjänar MASSOR
Vilket program gick du på gymnasiet: Interaktiv media
Körkort: nope
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: Jamaica, Vancouver, Moskva två sista för hockeyn
Detta attraherar dig hos partnern (utsidan): underarmar, ögon
Detta attraherar dig hos partnern (insidan): utstrålning å godhet
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: hipsters
Favoritfärg på underkläder: Vita, kritvitaPushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: beror på vad jag ska göra....knappast push-up om jag ska ut i spåret
BH-size: 75c
Blev av med oskulden: Ja jag har ju blitt det då
Önskar du att du väntade med oskulden: Nä varför ångra något?
Hur många fasta förhållande har du haft: 5st
Hur många sviniga killar har du träffat: ha jo finns väl nån
Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Ja
Vill du gifta dig: Ja de vill jag, har ifs vare det en gång men visst man väl de
Vill du ha barn: Har en underbar men fler är välkommen
Har du tänkt ut barn-namn: Ja

Inga kommentarer: