onsdag 30 juli 2008

kötta, de kan du va å de lux ......

ja ha då har man myntat torvalla/hackås å spride de på tåget, småland/östergötland.......ja vad kan man säga? Allt är smittbart, precis som pesten, galna kosjukan å hell vet vad? Hur som anlände vi till skruvhult i söndags eftermiddag efter ett antal depåstop å falukorvs köp....hmmm eller ja kassen blidde tyngre än så. Ungar som krubba bullar å ja man fick ha mer än en 25barns mors tålamod för att fundera Va fan e de så trevligt med sex för....? jaja hur MKT god korvstroganoff. Avslutas med en trevlig kväll för att masa oss upp i den vanliga grisottan för att utfodra den enormt matfriska dottern som krystats fram för ca året sedan. Sen väntade tranås å shopping....massa till olivia å hur hell....hur kan de va så billigt trots att vi på hemma plan har samma kedjor?? Vad säger man ska norrland dööööööööö? jajaja längta hem? nä hallå, härligt umgänge,,,,JA galna mmmmm väder....ja nog fan e de det.....olivia trivs....ja vilken unge skulle inte det här....bilder kommer sen. ja igår blidde de en stund shopping å sen en gemytlig middad a la de Lux. I dag då jo två st hmmm "krävande" ungar på vardera sida om mig i en kokhet bil ca 7 mil enkel jävla resa till Jönköping A6,,,,,shopping,,,,,,,Wrangler behäver jag säga mer,,,,,,shale that as mother fuckers..... hem å naturligtvis depå stopp för att fylla på med damp medicin till två överaktiva kidz å med en oro i själen att sömnen kommer utebli så kuskar vi vidare till en kryddbutik för å se om de kanske finns nå som kan bota sockertopper....nä inte 100 sant men vi va iaf på en sådan. sen hem å vad jag å Lina hoppats på blev inte alls ett cowboysarliv som hette duga NÄÄÄÄÄÄ hamburgar jävlarna ville lysa med sin jävla frånvaro, skit hem igen till kåken å vad väntar där jo FISKBULLAR ,,,,,HALLELUJA o lalalalaaaaaaaaa sen mysigt samkväm med mr monkeys family.....see you mother fucker nu orkar jag inte med min korta update från mitt ja ,,,,,liv, galna eller inte skit samma jag trivs,,,,,,,,jo alla mina punkt punkt punkt e visst komman notade lina precis men som sagt jag trivs.


POK

Inga kommentarer: