söndag 3 augusti 2008

Åter från småland/östergötland

Japp igårkväll var vi åter tillbaka till Uppsala från smålands/östergötlands vidder, där väntade frukostinhandling på Gränby centrum, passade på att kika in på Granit å shoppade en babytrosa (vit) å en rökelse hållare.

Sedan väntade även fortsättning på hälsoresandet då det nalkades Pizza, så med Daivud, Emmy daivuds mor pia, en klarvaken Olivia å mig proppade vi oss mätta som få. Sen blidde barn nattning å en orolig natt då min rädsla för att flyga inte alls är liten. Men va fan man ska ju härdas. kommer nog gå finnemang. Första gången för Olivia å. Så nu TACK Pia för stjussen upp till Uppsala slipper vi kuska med en miljadersväskor på tåget, en stycke skadad skalle, käke å "vältränade" lekamer. Gud så skönt, taxi raka spåret till terminalen å sen håll i sätes hantagen blunda å be till gudarna så e man hemma. För jag kan flyga jag e inte rädd....

Den försvunna väskan är inte heller åter, tur i oturen så att säga för ni skulle se vilken 7 helvetes packning vi har, hallå har vi vare borta en månad eller? Morgonen har ägnats åt att packa om allt så man skall få så få kollin som möjligt men de det är är mkt tungt.....men som sagt efter en veckas träningsläger i Skruhult så orkar man vad som helst....

Japp så va de sags å hrejja de sista, Raggas vi synes snart, 13.50 tror jag visst...

Å S din skummis, hur konstigt det än kan låta längtar jag riktigt mkt efter dig. Fast de e ju inte konstigt ifs.

GAAAAA sluta pladdra Hanna......

Johanna, ledsen men det va mkt under veckan så vi hann inte ses, men i september kanske?

Tjo fling

Inga kommentarer: