onsdag 20 augusti 2008

det kunde man ju ge sig fan på

dessa myndigjävlaheter, FÖRSÄKRINGSKASSAN alltså i detta fall. Tänka sig att handläggningstiderna ska överleva ens liv. Hinner ju fasen söka pension innan de ens öppnat brevet man skicka papperen i. handläggningstid HA in my as. fucker sucker. ja ja klart vi som är beroende av dessa satare är ju så rik att vi gott kan vänta med å få dom ynka småla kronorna vi har rätt till. Ja tur e iaf att Olivia är inskolad å jobb kan påbörjas när som önskas.



Sen har jag iaf fått lite kul idag. Rena julafton må jag säga, min reviderade upplaga av 2009 års bibel är här. IKEA katalogen, hejja Ingvar jag tillber dig varje kväll. Längtar efter å få besöka mitt tempel. snart snart.....

Sen fick jag presentkort på HM å, tänka sig att det blir lite återbäring för att man drar de där korten av plast man oftast glömmer ifs. men 150riksdaler e ju inte dumt när sommarens outfit börjar smått bli lite kylig, ja 15 kronor vad e det? ja säg det 2 linnen kanske å så varmt till hösten hanna, DUMSNUT..........dumsnut fick mig å tänka på pappa när han sitter å härmar de små mössen å de andra figurerna varje jul, -

-titt nu titt nu, dom e förjävlu fåglan när dom knyt rosetten, de danne e då inte nå data gjort, nä dom rit ju bildan.

-å titt nu när N´dann tjucke råtta sätt se på fingerborgen, dom fick ma att den bångne....haha pappa han kan han, å ni som firat julen å kalle med han vet ju hur han e å säg.......å han satte sig rakt ,,,,rakt på en humla

-å så va de en geting med efterföljande fniss från gubbens sida.



Å vad jag börjar längta till jul nu, ojojoj den ända ångesten man kan vara tillfreds med är just den, vad skall man köpa till den å den....hur ska man hinna allt men som alla vet, oavsett vad som finns i paketen å hur mkt man än stressar blire jul ändå å alla är glada nöjda å fyllda med kärlek.



Nä nu ids jag inte skriva mer, ska sätta mig ikväll när stumpan somnat å tända mina
ljus dricka en kopp the å bläddra i bibeln.

sen ska jag längta å vänta å :)

Inga kommentarer: