söndag 24 augusti 2008

ni längst ner bara sätta sprutt


1. Hur länge har du bloggat?
jag å Olivias pappa gjorde en blogg ilag hösten 2006.


2. Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut, en månad innan du själv började blogga?
ja du de minns jag inte

3. Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Förälskad i en blogg? Knasjävla fråga

4. Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Oj jag minns inte ens vad första inlägget var, den finns nog inte ens kvar den bloggen eller jo de gör den nig men jag minns inte va det va, bland de första vi skrev om va nog intressen i profilen om hur vida vedhämtning va roligt iaf.

5. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet, som läsare?
ca 5-10 kanske

6. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Endast dagboksbloggar.

7. Nämn en bloggare vars blogg du tycker om.
Marinas men tycker hon ska ta å uppdatera nu....

8. Nämn en bloggare vars blogg du inte tycker om.
Ja de har jag ju knappast lagt på minnet eftersom man inte återvänder till en dålig blogg.....HALLÅ

9. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Ja säg det, ingen som kommenterar, kanske inte e nån som läser eller jo det vet jag de e så nå postivt e de nog, bilderna på Olivia tex å hennes vardag.

10. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Hoppas jag väl, inte en jävla aning

11. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Skriver hur å vad jag vill om mig själv å mina tankar sen kan gränsen variera kanske beroende på.

12. Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
e ganska öppen men visst e man mer försiktig nu kanske finns folk som inte behöv veta allt om mig, eller som inte ha med de å göra.

13. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Bekräftelse på vad? att man e analfabet eller?

14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Nä de tror jag inte,

15. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?I sådana fall: Var de som du trodde att de skulle vara, eller blev du förvånad?
Nä eller jo dom jag känt sen innan såklart men inge främmisar

16. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja,

17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarereller i andra bloggar? Och i sådana fall: Hur har du hanterat detta?
Sårad å sårad jag vet att denna människa inte har allt för mkt att komma med angående vad som skrevs, noll fakta å noll insikt i saker å ting men visst mår denna bra av de så kan jag bjuda på det.

18. Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Nej.

19. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Trisst när man glömmer en massa å tror man kan gå tillbaka å kolla i sin blogg så har man glämt skriva om de man glömt å så för man har glömt blogga osv, fatta du? hahaha nä trodde väl de men ids inte förklara mig mer haha

20. Tror du att du fortfarande bloggar om två år?I sådana fall: Tror du att ditt bloggande har förändrats då?
Vet inte jo men de e inte omöjligt

21. Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur,eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra?
Inget svar på den frågan 22. Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten:Marina, Maria, Johnny, Johanna H och M, Linnpinn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig! Det är jättebra med mig!! Själv då? :) Haha ja, fiskbullar är så himla gott! Ha det bra du med :) Kram!

Anonym sa...

Utmanad!
läs i min blogg och svara på frågorna...