lördag 16 augusti 2008

Fin fint besök från stan :-)

finaste Liam

Igår var Olivia själv på dagis från 9-15 med både lunch sovning å mellis, å gissa om jag kände å kollade mobilen hela tiden ifall dom skulle ringa, men inget samtal från dom. Var dit å hämtade henne efter den sedvanliga promenaden, men andan i halsgropen å frågan om hur det gått var det första efter kramkalas med stumpan skrattade Pirjo lite lätt att det gått så himla bra, hon e så duktig å fin tjej. Exemplariskt barn så nu har vi gjort upp plan för nästa vecka att hon ska börja på "riktigt" med jour mamma vid mobilen :) Så kul å se henne på dagis å hur hon hanterar situationer med de andra barnen å sin nyfikenhet på allt de nya.
Hur som fick jag undan endel å igår, vilket var mkt härligt.

Har ett leende på läpparna av två anledningar idag: Ena för att igår eftermiddagen kuskade Fin fint besök från stan till oss, Marina å Liam, underbart å ha dom här, fick se till att pula i Marina lite vin så hon stanna över natten så jag fick sulla lilleman så länge som möjligt, vilken ljuvlig liten kille. Snusa å mysa med lillen när han va vaken, å sen blev de surra in på natta med besök av grannfolket å. Just nu ligger Marina å håller i huvet lite å barna sover lunch, Två goa ungar under samma tak tillsammans med min underbara vän Marina, härligt så mig går det ingen nöd på. Ska ta å göra ett ryck här hemma medan tider är,,,,för andra avslöjjas inte. HA!

Bajs på en pinne

1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna du e väl inte sugen på en till ;-?