fredag 15 augusti 2008

God morgon världen

En mkt god morgon blev det å. Vaknade av fågelkvitter i mina öron i mitt nya sovrum. Så härligt, mysigt å ja vad kan jag säga. Igår var det dagis och första gången Olivia stannade utan mig för att äta lunch och sova. När jag kom tillbaka utan att mobilen hade ringt och sagt att det inte funka möttes jag av en sovande liten flicka. ALLT hade gtt hur bra som helst. En fin tjej som verkar trygg med både sig själv, personalen och dagis. Honverkligen storm trivs. Gud så skönt det känns. Pirjo vår nya inskolningsfröken gillar hon verkligen. Hr även bytt avd till Pirjos Bullerbyn, så nu ska hon iaf gå med Agnes (tremänning) vet inte om Ellen ska vara där....hoppas (andra tremänningen) Ja nu hr iaf Olivia helt eget rum och hon kan stojja tjo schimma hur hon vill. Å gissa om hon inte gjort det, ojojoj plocka plocka plocka men de e ju underbart å se. Sen mitt nya sovrum de e så mys, samma med vardagsrummet, I LOVE IT.
Idag är hon på dagis själv, Pirjo ville prova hur de tedde sig så jag sitter med jour på teleon ifa de skulle bli nå. Nervösa mamman :) Men klart det kommer funka fin fint hon e ju min lilla ängel.
Nä nu kolla nya tvättstugan. För tvätt har de blitt å underdagisvistelserna....ojojoj....men de e de värt.

Ha de så länge fiskorvar

Marina å Liam jag hoppas :)

Inga kommentarer: