fredag 22 augusti 2008

Nu fär ma

nu far jag å hjärtat till stora staden å hänger med Marina å Liam gubben. Ska passa på å handla lite növändigheter å. Ta en fika å krubba ute. Myspys!
Dagen som hunnit vare har inte hunnit å göras så mkt nytta, mata stumpis, bytt om å allt de andra vanliga. Data jour David fick masa sig hit å ordna med laddningen på data skrället som inte ville igång imorse. jävla rat data. HAar pysslat lite med en tavla som får pryda sängens huvudända. Har lite svårt att skriva då fröen data tracker hacker är mkt intresserad av att göra detsamma :) sötskruv, men som tidigare nämnt har hon en förmåga att pilla bort knapparna på tangentbordet å jag vill verkligen INTE lämna in den igen.
Nä nu ska jag göra mig iordning till min australiensiska skiva jag hitta för en stund sen. Sen bär av.

Puss på er

Inga kommentarer: