onsdag 13 augusti 2008

det finns människor

som verkligen inte tillför en något, varför i hela världen skall man ha med dessa att göra, man kanske behöver någon ibland, någon att bolla råd med, känna trygghet hos, någon som finns där, någon som verkligen verkligen är ens anhalt, någon man kan be om hjälp, någon bara någon, det finns så många människor runt en som verkligen är FALSKA, lögnaktiga å empatilösa. Visst jag begär inte att folk skall finnas där jämt, släppa vad dom har för händerna å komma, men kanske en gång räcka ut en hand, bara visa en liten liten bit av erbjudande empati, hjälp och förståelse.....

Sen finns de dom människor som verkligen prioriterar så olika, vad är viktigast i en människas liv? för mig är det Olivia absolut! Jag kommer oavsett vad som händer alltid ha mitt hjärta själ å känslor för mitt barn, oavsett vad hon behöver kommer jag göra mitt yttersta, med god etik och moral skall denna lilla jänta fostras, ge och ta, behandla andra som du vill bli behandlad osv ,,,, Ja ni vet.

Jag har tur att jag har människor som jag kan LITA på å jag har mäniskor jag vet att jag inte kan lita på, De sistnämnda som jag inte kan lite på vill jag inte ha på livet, varför skall dessa vara värda att ta enegi från mig? nä tack Bort med er, de finns dom som verkligen är värda den energin/känslorna och liknande som jag slösat på dessa opålitliga halvfilurer.
Så nu from imorgon skall jag lova mig själv och andra att nu ska jag bara ha människor nära hjärtat som jag verkligen tycker e värda att bry sig om, varför halvdanna? Ja visst ytligt bekanta, man kan ju inte vara över öppen med alla men människor som verkligen finns där skall få fortsätta vara det, i ur å skur. Ni andra falska lögnaktiga ja empati lösa å ja dessa med negativ energi............FUCK OFF!

Så summa sumarum: Jag har och jag vurmar, hjälper, känner för Mina nära å kära! <3

Inga kommentarer: