söndag 3 augusti 2008

Jag lever å jag kunde utan att falla i gråt

Japp flygresan gick bra, ok jag kan ju faktiskt erkänna att mina nerver inte var vad dom borde men jag överlevde, å Olivia vilken liten gogumma, hur duktig som helst, hatt i knä å lekte nöjt. De värsta e ju ändå start å landning men jag blir bättre å bättre snart så e jag lugnare än Stig Helmer iaf å de e ett bra framsteg det.
Väl hemma väntade packningsjobb bläääääää fan va jobbigt, tvätt ordning å annat små pyssel. Olivia hämtades av Marianne å Martin *snyft* saknar redan. Men en vecka går fort,,,,,
Senare när allt var fixat å ordnat väntade mina trogna löpardojjor, tog vanliga rundan å de gick så förbannat lätt, love the rain....massa syre å andningen blire tipp topp.

Fuck har inte ro i kroppen å sitta. hej hej nu vet ni att jag överlevde denna flight iaf.

Bajs på en pinne på er.

Inga kommentarer: