måndag 11 augusti 2008

......

japp efter vilan fick de bli lite städning, en promenad till å utprovning av kläderna till stumpan. alla var prefekta. Grettans! som smäcken. även mina tröjor va bra, behåller dom. Gjorde lite middags kok för att frysa in, billigare å bättre än köpe barnmatsburkarna. Känns bra å ha lite pålager. men nu må jag inhandla lite mer burkar för de, kan inte förstå vart alla tagit vägen :S Jag som hade så himla många, sålde ju för 17 tupperware för ex antal år sedan.....jaja
krubbade iaf middag för att sedan hälsa på pappa i torpet en sväng innan mattning av grynet skulle te sig. å gissa om hon höll låda. traktor körning, bollkastning å klättring på moffa. För att inte glömma goning med fårskinnet. Så nu efter en härlig dusch iklädd mina jamisar ska jag slurpa i mig mitt the för att få en tidig kväll. Lugnt å skönt.


Skit på er!
Imorgon blir en bra dag:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorron Hanna, nu ska jag prova o se om jag kan skicka iväg detta o se om det funkar, har läst lite om vad du skrivit o tittat på bilder av pruppa jag saknar henne ok dig med, kul läsning måste nog fixa åt mig med men det blir ju bara hockeylivet jag kan skriva om isåfall, nåt annat hinner jag inte med som det verkar KRAM MODERN vi hörs på telefonen.

Anonym sa...

klart du ska ordna en du med, Peppe kan väl visa hur du gör, vore ju som kul med bilder uppifrån ju. Kram barn å barnbarn