fredag 22 augusti 2008

sover å sover å sover

jaha de var den snusningen av liten Liam det, han sov å sov å sov tills han somnade igen:( Jo en liten stund medan Jag Marina,Malin å alla barnen satt på krickelin över en java hann jag mysa lite med lillebäsen. Han e så himla lik sin storebror, helt otroligt, lillrasmus, Stöpt i samma form.
Ja vad blev det för shopping då? Jo nu ska vi se, en tröja å en skjorta till mig men när jag väl kom hem å provade stuffsen igen så vill jag inte a de, lämnas åter på tisdag då jag ska in igen. Får se om jag hittar nå annat då....fast de e inge synd om mig, fick ett efterlämngtat paket idag på posten innehållande två långärmade tröjor å två toppar samt torgvantar, raggisar å vantar till Olivia å en mössa.
Så vad bjuder kvällen på då, klädprovning, tända ljus i badrummet å bada, läsa å sen SOVA tidigt för en gångs skull. E helt apslut.

kanske skriv mer sen om jag orkar..............nä knappast

GOD NATT!

Inga kommentarer: