onsdag 20 augusti 2008

höll inte vad jag lovade

och det får jag sota för. Jag har INTE ringt tandläkarn:( ont!! Men tack ipren det e tack vare dig jag glömmer att slå en pling, för slår inte värken till när de inte går att nå folktandvården innanför de ordinarie tiderna. Jo. ja ja gnällkärring idag för just nu sitter jag å är måttligt irriterad på försäkringskassans köer, du har plats ....... ja men hej å hå va faaaaaan SVARA.
Har vare å länat Olivia på dagis å hon ressar raka spåret till handfatet, ett lågt baby gulligt sådan för att påbörja plaskeriet, Vatten är ju så kul. Tänk att allt gått så bra, personalen är förundrd vad lättsam hon är och vare under inskolningen, tror ni jag e stolt mor till min guldklimp?
Har efter lämnandet lagt mig hos Annika å fått lite cancerstrålar på min hud, ja för i Sverige kan man inte bl brun naturlig väg, vart fan har sommaren vare å tage vägen, SKITVÄDER. Inte för att de gjorde sån skillnad men de e ju iaf skönt. Imorgon blire stadsresa, min kära vän Marina ska få en våldsgästning av oss. Ska dit å snusa på Liam bubben, så mys.
Nä nu börjar detnärma sig en telefonist, bäst å göra sig berädd. See you

byebye

jo grattis johanna på födelsedagen.

Inga kommentarer: