fredag 29 augusti 2008

Fullständigt namn: Hanna Margareta Segersten
Född: Ja 28/9 -79
Bor: I Hackås city i en myspys lgh å jag trivs
Barn: japp OLIVIA
Bil:Vad ska jag med de till?
Jobbar med: Alltså, ska på arb, intervju nu på nmorgonen så jag hoppas kunna svara på de sen. Framtid: Håller för mig själv
----------------------------------------------------------------------------------------------ÖL eller SPRIT: ÖL .
PIZZA eller HAMBURGARE: Pizza, med ost å tomatsås
DUBBELTÄCKE eller ENKELTÄCKE: dubbel
DUBBELSÄNG eller ENKELSÄNG: liten dubbelsäng,,,,,140cm trångt mysigt...
LÄSK eller SAFT: Mjölk
TÅG eller BUSS: åker oftare buss men trevligare med tåg
JC eller HM: JC
OLEARYS ELLER HARRYS: Olearys
TYSKLAND eller FRANKRIKE: hmmm har ju inte vare i france å tyskland va hmmm
KOS eller IBIZA: Ibiza, Marina snart va?
HÖGER eller VÄNSTER: VÄNSTER i politik, högerfattning annars
SMS eller RINGA: Olika det
SOMMAR eller VINTER: vinter!!
HÄNGMATTA eller OFFPIST: hängmatta
PUSSAS eller HÅNGLA: men hallå, kan ju börja pussas för att övergå till hångel
SPARA eller SLÖSA: Jag kan både och, duktig jag,,,hmmm not!
SVART KAFFE eller LATTE:Latte
RÖTT eller BLÅTT:rött
CD eller MP3: mp3
FOTBOLL eller HOCKEY: Men för helvete, vilken släkt? HOCKEY
SPORT eller KULTUR: sport kan va kultur
STADIGT eller ENGÅNGSLIGG: hahahaha
GÅ eller CYKLA, kan gå hur långt som helst
RESTAURANG eller HEMLAGAT: hemlagat
MYSIG HEMMA KVÄLL eller KROGEN: mysig hemmakväll efter krogen
HUND eller KATT: Har en hundkatt går inte välja om jag inte skulle ha denna korning
RADIO eller TV: Sterion, lyssnar aldrig på radio ser aldrig tv.

Inga kommentarer: