fredag 22 augusti 2008

stulen lista

Är du...

Arrogant: Nä de tror jag väl inte jag e
Osäker: imellanåt, de e väl alla ibland
Trött: HAllå jag e ju småbarns mor vad tror ni?
Intressant: Läser du inte dennanu?
Smart: Klart jag e
Barnslig: Ja p jag tror de e nyttigt
Liten:som en ladugård
Lätt: som en betongplatta som håler upp halva östersund
Skoltrött: om jag hade gått skola nu kanske
Rolig: ja jag kan va lika underhållande som myrornas krig på tv
Pratglad: alltid tyst.....eller?
Frågvis: på intressanta saker
Organiserad: Ja
Hälsosam: med snus och inge grönsaker,,,,nä
Blyg: Jaibland ibland inte
Attraktiv: för vissa
Lätt uttråkad: Ja.
Vegetarian: Nej.
Besatt: av fiskbullar,JA!
Pålitlig: Ja de tycker jag att jag e
Filosofisk: nä de tror jag inte, eller jo ibland

Har du...
För många vänner: Nej det kan man aldrig få för många av men dom jag har älskar jag mkt. Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Ja
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: jo jag har ju det,klassiska hockeybrottet....nyckelbenet
Några piercings: nä men har haft överrallt nästan, ja inte i naveln men annars så
Egen dator: Japp, en skitdata e de
Gjort bort dig rejält: ja klart jag har
Bra självförtroende: nä kan jag inte påstå
komplex: jo
Kysst någon: Ja ja ja!
Haft sex: nä Olivia kom med stoken
Tagit nakenbilder: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär:ja
Blivit kär i någon på nätet:nej
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Ja denna lista från Jenny Hansen
Gjort något olagligt: jo varför tror ni jag blidde av med epa kortet,

Vem...
Saknar du: farmor, det gör jag alltid
Vill du döda: alla jordens spindlar
Rörde dig sist: Olivia
Slog du sist: min tå i träskeln
Kramade du senast: olivia
Sårade dig sist: mamma
Vill du bli galet full med: Marina, fan va kul vi kan ha
Gjorde dig riktigt glad senast: Olivia
Fick du sms från senast: Peter
Ringde dig senast: David
Ska du gifta dig: Man kan ju hoppas
Får dig att skratta: de e många det

Inga kommentarer: