måndag 18 augusti 2008

aaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

jag blir galen, jäklar vad en liten nästan obefintlig tand kan reta gallfeber på en. För nå veckor sedan lyckades jag ,,,,igen bita sönder min tillfälliga jävla lagning och nu med besked, men man e ju smart som en fuckad jäkla amöba som direkt ringer till tanddoktorn, HA inte ett samtal å vad får jag nu sota för:-S jo just det, PAIN in my fucking jävla helvetes mun satan. vet int hur mun stavas på engelska så jag köttar på med lite svenska svordommar å det svenska ordet för kakhålet.

Idag har vare en blöt dag, regn regn å lite mer gudapiss från skyn. Passat på å tvätta lite, soffklädseln fick sig en omgång, men alla fläckar går ju inte bort, undrar lite hur de skulle funka å färga skiten,,,,håller de tro? Har tage min gå runda innan dagis samt min löparvända senare, skönt när de e just pissväder å få svettas ur sig lite. må fasen komma iform å gå ner lite.
Har pysslat lite här hemma i tackt med att värken gjort sig hörd, tur jag fick lite kaffe främmande under dagen så jag fick annat än tandsatan å tänka på en stund. Nä nu ska jag be Iprenmannen dansa in i min munhåla å döva smärtan lite å imorgon ska jag ringa tanddoktorn....lovar.

Inga kommentarer: