söndag 17 augusti 2008

Söndag, härliga Söndag!


Idag vaknade jag till min lilla solstråle. För att sedan låta det bli fullt hus när R´s två busungar blev väckt av Olivia. Satt barnvakt igår/inatt. Så fram med frukost å låta ungarna busa nå timmar för att sedan gå å väcka upp R å D. Rätt döda:) Hur som har det iaf gått hur bra som helst. Sen var Elin kusin hit med mamma Jeaqueline å det blidde kaffe och surra, sen på bua för mathandling. Jo en promenad blev det å, trevlig sådan ;) hehe
Iveckan ska åker jag in till Marina med familj å slaggar umgås å mår gott, onsdag eller torsdag skulle jag gissa på. En annan sak, fy fabian bom vad inåta helsike med flugor jag har i lgh, dessa jäkla grannar jag har verkligen drar till sig denna ohyra, ojoj aldrig tidigare har jag vare emot att hästar bott grannes med människan men nu. GAAAAAA! Tur min vän Roger hade en elchockerjävlakillermaskin som jag kan fäkta mot dessa odjur å vips e dom väck, gäller bara å träffa domå, kanske man får sova utan surr inatt.
Har surrat med Maria, min blivande coach för hälsa å sån skit, nu jävlar skall kroppen trimmas å få sina vitaminer som den förtjänar. Jag e ju som lite svår i mat å shit så de kan ju vara god idé att få lite kompliment för de jag missar. Håller även på å designar på uppdrag av min bror lite olika dojjer, kul att jag får de förtroendet av han, he like my taste. härligt
Nä nu ska jag ta en kopp the i soffan å mysa.

so long suckers fuckers

Inga kommentarer: