lördag 30 augusti 2008

en rubrik

Igår vaknade jag verkligen i grisottan, nerverna tillät nog inte min sömn att vara speciellt ihållande, va på arbetsintervju. Kändes ganska bra faktiskt så jag hoppas väldigt mkt nu. Vi skulle höras på Måndag så håll tummarna nu för mig. Efter den pratade jag med min kära vän Marina och de blidde bestämt att jag skulle fara in till henne å grabbsen, sagt å gjort. In med en väska med de nödvändigaste. Hade de mys med pizza å gotta, blev någon pilsner å, passa på när Lolan inte e hemma. Íkväll e re kalas som gäller, ska bli mkt mkt trevligt, hade vela fått med mig Marina åxå till hackås....
Ja annars då vad har hänt de sista dagarna? jo två dar har vandrats på staden, lite shopping, absolut inte mkt har de blitt, vare smakråd men vederbörande gillar inte skjorta väst å jeans eller de e västen som de strejkas vid....morrrrrr jaja

nä fantasin orken å allt tryter, skriver en annan gång.

Inga kommentarer: