måndag 1 september 2008

Jag gör slut med dig AMS!

För på måndag då har jag gått vidare utan detta eländiga efterförljande AMS. Japp Just Det! Jag har fått det, Jobbet här hemma i byn som jag väntat å längtat efter. Jihaaaaaaaaaaaaaa hela helgen har jag gått på nålar. Å nu för inte så länge sen ringer Ketty, så på måndag morgon då blire JOBB JOBB JOBB. YES!!! Hallelulja. Så ikväll behöver jag inte vaggas till sömns ;) kommer sova gott med ett stort leende på mina läppar, eller ett större leende.

Helgen har vare kanoners, dagen har vare ösd. orkar inte skriva om de för jag e så GLAD. Nu e då de flesta problem löst. alla tror jag närmare bestämt. Mitt liv e hej baberiba just nu. tjoho hej svejs, ska göra vårskriket nu när e ändå e september.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till jobbet!