tisdag 23 september 2008

Äntligen tisdag

å jag får åka till tandläkaren, tänk att man längtar till det, men jag må nästan säga att denna smärta är bland det värsta jag vare med om, kiss my as för förlossning, brutet nyckelben, brutet näsben, sprickor här å sprickor där. Gud vad jag klagar, men eftersom min far inte ville ge mig sympati i söndags så tycker jag de e helt ok, när vi va dit å skulle låna bilen för å åka in till tandläkarn å lämna Olivia så säger den sympatiske fadern så här: Tänk dig hur ont n´Gustav Vasa skulle ha haft som dog av tandvärken,,,,,,,men hallå gubbe lilla DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I JUST NU! Nu är det min tandvärk å inte Gustavs som är i fokus å den ska veck. Ja ja han är sig lik farsgubben, alltid nån som har de värre. Hur som helst så ska tandjävulen nu få tillbaka eländet som drabbat å plågat mig nå dagar nu. ÄNTLIGEN!!

En annan sak som framkom igår var att det är fotografering på dagis vecka 44, hallå VECKA 44 hur fan e de tänkt, hur många barn är de inte som är ledig denna vecka och kanske bortresta, de e ju LOV då....hmmm jaja jag tog upp det idag med personalen å dom skulle kolla om ev byte, så man får ju hoppas de går för de stackare som kanske inte är hemma då.

Började förövrigt igårkväll att måla köksmöbeln, nu ska den bli vit, verkligen avskyr trä å dess mörka utseende, så en stol börjades monteras ner å första lagret var stuket, å vad skådar med inte igensvällda öga: överstrykningsbart efter 16timmar å brukbart efter en vecka.GAAAAAAAAAAA ja ha så då får de bli en stol i taget å bordet får då bli när man e rik nog att äta ute varje dag ;) men en vecka fy fabian de e lite väl låååååång tid. Men men skadan e sked, kan ju inte ångra första strykningen nu. Så de e till å ta tjuren vid horna å äta vid de lilla soffbordet en vecka. Kanske har en brukbar köksmöbel vid jul då :(

Nä nu ska vi se om inte Daivud e klar för nu pyser jag in till tandis med depåstopp hos Marina innan.

POK på er alla

Inga kommentarer: