onsdag 3 september 2008

dags att göra nå åt ungdomstokeriet

visserligen var jag bara ett år yngre än nu men jag kanske skulle ta å inse att jag närmar mig 30 å göra mig av med korvarna, man kan ju inte göra sig yngre estetiskt sett utan de märks nog mest vilken ålder man har i sinnet. Visst kan man alltid se ut å gilla på vissa vis men nä nu tror jag de får vara nog. Ska göra slut på detta utseende, men ska nog låta de växa ett tag, dels ska de svällas av lite i ansiktet å sen blire kort grabbfrizza. Men för att nå dit må de ju få växa ut nån centimeter. Va till Annika idag å surra med henne ang just detta å visst hon kunde ta sig ann de hela, men de kostar ju endel förstås.
Läste lite igår på nätet hur man kan reda ut dom å fick en överraskning att det går, vet bara inte om jag ids. Men men vänta ett tag så jag har nån cm i backup iaf.
Idag har tvättning, härjat mitt liv, sista i tumlaren nu, sen blire lite mathandling å lunch innan dotra ska hämtas på dagis, sista dagen för veckan å innan hon börjar på riktigt så att säga, för på måndag blire JOBB! Halleluja!

Dags å sätta igång med lite matlagning nu innan klockan remmar iväg.

skit en lök

Inga kommentarer: