onsdag 24 september 2008

Japp ikväll e han hemma hos mig....

....en av Sveriges kanske populäraste män, tänk att en karl som man känner som en skitstövel, dryg jävel å en förbannat farligt otrogen typ ändå e så hmmm.... tilltalande. Tror att många karlar hemma i sina röda stugor hade önskat sig hans namn. Han har ju faktiskt ett mkt trevligt utseende, en helhög roliga personligheter i vissa rullar å en lagomt förhög kaxighet. Ja hur som så ska han få vara mitt sällskap hos mig, han kommer 21.00. Dock får jag dela med mig av honom till nå hundra tusen andra människor men de gör inte så mkt. Han kommer ju tillbaka igen om en vecka. Men sen e de ju så å att det finns de som e bättre ;-) mkt bättre. Ja ja hur som hur många tror ni inte vill heta Mikael Persbrandt?

Marina du fina, strategi för helgen äro lagd, men jag behöver er hjälp på lördag ;-)
å du assnygga pjux du!

Nu ska jag tända lite ljus, mysa ner mig med min kopp te innan vi får främmande.

See you

Inga kommentarer: