måndag 22 september 2008

My name is Lina, men vart fan e snöret å hästen?

Vilket elände vem vill mig så ONT, jag har verkligen blivit straffad nu, tand fen har försvunnit med sina goda gärningar och tandjävulen har kommit på besök, som "hälsa på gåva" hade han (det kan bara vara en han) med sig 10 liter var som på något vis injiserats i min vänstra kind ända upp till ögat, 10 st släggmän som bankar i min mun och som grädde på moset lät han de bli INFLAMMERAT så i den milda grad att det inte gick att göra nått hos tandläkaren igår, nä inte ens dra ut skiten, så nu är Fröken Segerstens mage fyllas med apotekets hela tablettlager, PENCILIN fy faaan bläka, voltaren alvedon ipren you name it, men imorgon skall jag jävlas tillbaka, då ska tandjävulen få. Katja tandäkaren skall få besök av mig kl 13.15 sen hoppas jag att jag ska kunna le utan å känna mig sned som toret i Pisa. Ja det var i lördags eftermiddag jag började känna av eländet,,,hmm en alvedon så jag klarar helgen, jo men HEJ du, tji fick jag, den ömma tanden började värka mer å mer å mitt redan svullna fejs fick på ökning av mer svullnad, alltså odjuret i skönheten å odjuret, hans näsa = min vänstra nässida, SNYGGT Hanna snyggt. en påse under ögat började träda fram å min å Petters mysafton med godis blev snabbt till en alvedonafton. AJAJAJ men men söndag morgon va det KNOCK Östersund here i come, privattandläkare,,,,hmmm jag som inte riktigt känner mig hundra tillfreds med den privata sektorn får göra korstecknet. Men som sagt inget gjordes eftersom de va så inflamerat så väntapå att pencilinet ska ta lite av skiten så hoppas vi på morgondagen. Även då privat, helvete Hanna e inte du vänterpartist.....jaja nöden har ingen lag. Tack gode gud att Olivia har vare den snäla flicka som hon nästan alltid är, finns nog inget som kan tära på en som tandvärk, jo en förkyld karl då men det är ju en helt annan liga. Apropå Liga det får mig att tänka på sport å sport fick mig å tänka på HOCKEY vad annars å då på ett program jag såg om en tjej som lirade (riktigt duktig var hon) samtidigt som hon va modell, ja visst kanske inte så askonstigt men inte helt vanligt men de konstiga va att hon lyckas hålla kroppen i den modelltrådiga storleken trots hockeyn som idrott, HALLÅ hockey för oss tjejer är ju faktiskt inte det mest smickrande för en kvinnokropp, stora lår, brett arsle å relativt musklig överlag, men inte hon inte, faaan va fubbigt. Lika fubbit som killar/tjejer, varför ska vi få kvida av helvetesonta när de skall komma en bäbis till världen, varför ska vi ha en eländes vecka varje månad, å de e ju i som får blåskatarr om vinterns när vi är ute å blir akut pissnödig. hmmm svammel svammel får skylla på apoteket. Nä skämt å sido.

Jo jag skrev ju häromdagen om hur länge de skulle ta innan jag gjorde nå nytt med håret, å de tog tills i lördags, då kom hårfärgen fram HAha Espresso heter färgen. Å på tal om det så har jag ju som inte sove så mkt å därför har kaffe vare en mkt bra dryck för mig idag å de märks nu, jag borde sova men fröken Segersten har koffein överskott. Hmm ska kanske slå på tv´n å hasa ner då brukar de ju som ge med sig, bästa sömnmedlet=dumburken

Så då provar jag säga god naaaaaaaaaaaaaaaatt

POK å skit en lök

Inga kommentarer: