tisdag 23 september 2008

Jag kan LEEEEEEEEEEEEEEEEE

åt mkt, nästan allt. Japp de e så det känns, min tandvärk e veck YES! Så in i helvete skönt, en mkt trevlig upplevelse/känsla som en hmm ja just det. Ska fortsätta gå till Katja en mkt bra tandläkare, kanon! Ska tillbaka om en par veckor å då blire definitivt, vilket inte kunde göras nu då inflamationen å pencilinet måste ha sin gilla gång.
Men de va då det detsamma just nu för jag kan LEEEEEEEEEEE åt dig tandjävulen, jag vann första perioden å jag kommer vinna nästa å, katj du var en utomordentlig målvakt. En räddare i nöden.

Imorgon blire jobb, härligt att kunna återvända lite piggare å med bättre mående än gårdagen.

Nä nu ska jag hoppa ner i kojjen innan det blir försent så den pigga hanna verkligen e pigg imorgon.

Å Marina tack för dina ina ord i bloggen, puss på re å detsamma. You make me feel so good, saknar morgonkaffet,,,,
tjo hej

Inga kommentarer: