tisdag 2 september 2008

hur fan tänker människan?

Idag har jag blive än mer förundrad över ..... men som diskuterats en miljon ggr förr ska man aldrig bli förvånad. Blod är tjockare än vatten. Pengar har inget värde. Och tiden kommer aldrig åter. Spelar ingen roll hur man provar påverka dessa saker så kan man inte. Så hur värdesätter man då? Vad är viktigast i ens liv......... jaja jag vet men jag blir mkt mkt bekymmrad å känner att jag vill förstå hur man kan försumma de viktigaste i livet. Det har ju hänt förr i dubbel bemärkelse, å nu en tredje gång. Ja tiden kommer inte åter.

Mamma Älskar Dig Olivia.
Hon har som vanligt vare en klippa på dagis, det går så bra där. Skönt med tanke på att jobbet snart sätter igång. Har städat mest hela dagen samt garderat mig för eventuella onödigheter å försummningar från annans håll. Så nu e allt på plats å klart inför karriären haha.
Inget kan stoppa oss nu..... :)

Just det kom å tänka på ett samtal som jag fick från en som va i fyllan, hur e hela helvete kan man utrycka sig svartsjuk, hur fan ska din nuvarande ta det? hallå tänk efter....släpp taget å gå vidare med ditt liv. Sentimental prata med nån annan å dröm vidare.

Imorgon e re tvättning, passa på nu innan jobb å när Lolan e på dagis. Sen Blire moffa grattning å sen hem å vänta :) .....längtar!

Ja ja pok på er satare nu ska jag pyssla med viktigare saker.

tjohooooooooooo

Inga kommentarer: