torsdag 11 september 2008

Torsdag

Japp då var halva veckan gjord och det är med glädje jag går till jobbet, riktigt skönt å roligt att komma igång. Härliga människor som är där. Med gråten i halsen varje morgon går man från dagis då lillgrynet gråter vid vinkningen (ja jag vet det går ju över direkt) man ser ju fram emot när man får hämta henne då hon blir så glad å se en. Men idag får jag inte det :( nä hon ska till far sin, unnar ifs han å se hennes lycka n man hämtar men det sliter som F*N i hjärtat ändå. Men ta åt det av hennes leen nu när du kommer dit.
Ja vad ska man nu göra ihelgen när hon inte är hemma, i eftermiddag ska iaf endel möbler köras, må få ordning i lyan, trångt som bara den.....sen skall sadlarna hämtas, ev fått en köpare. Sen ska de banne mig bli en tidig kväll, vilket det inte blev igår heller, men nu e iaf alla dreads utredd, bara en kvar, min favvo dreads, men får hänga med ett tag till.....så nu e man tunn tunn hårig som en tant (gaaaaaa mitt tjocka hår...snyft) men va 17, jag ska ju till Annika snart å då skall frizzan ordnas....Sen fredag jobb igen, sen blire staden, på lördag marina?

Nä fasen vad klockan tickar, har inte tid med er längre, see you

ok fuckers tat lugnt.

Inga kommentarer: