söndag 14 september 2008

Vet inte vad jag ska skriva här men men

helgen har varit bra, dock var det mkt slitsamt i hjärtat när jag lämnade Olivia gumman på dagis i torsdags morse, jag skulle ju inte hämta henne utan hon skulle ju till sin far ihelgen. Snyft men samtidigt är ju deras tid viktig tillsammans så. Det är ju inte så långt emellan dom ses. Men idag kommer hon hem till mamsen, fick en del trevliga samtal av hennes far igår, verkade som att hon ville höra mammas röst då hon hade kikat på mobilen å sagt mamma så då kom ett samtal, sen komplimangerna om henne å mig, tack Peter de va mkt snällt sagt, tror mer de beror på de genetiskt etingade egenskaperna än nå annat att hon är ett exemplariskt barn. Ja ja de har vi diskuterat förr å vi eju ganska enade om det. Sen att hon hejdåat å, gullunge hon är, det händer så mkt nu, man hinner ju inte med nästan.
Ifredags var iaf madde här å hälsade på, va å kikade på hennes häst, ett arabsto, mkt fin å trevlig.

Lördag morgon for jag in till stan å kabbade ny frilla, alla uton en dreads är nu veck, gjorde en kortare frilla med röda å svarta kulörer. Tog en sväng förbi marina innan vi åkte hem å kockade middag (kyckling å potatis å en 7 helvetes stark sås, jäklar anåda) sen blidde de nostalgi afton med punk å visklassiker i sterion. Mysig å trevlig hemma kväll.

Idag har sadlar levererats till en tjej som e intresserad av att köpa dom sen har städ å plock stått på schemat. Å imorgon åter till verkligheten. Men först kommer stumpan hem. Längtar! Men har lite å pyssla med innan så nu har jag inte tid mera.

POK alla glada.

hej hej

Inga kommentarer: