lördag 4 oktober 2008

dags kanske å kludda några ord....

Vad har hänt sen sist:

Ska börja TACKA alla kära, underbara ni, en aplyckad födelsedag, fest å presenter PUSS PÅ ER!

hmm jo sist vare väl att mr Persbrandt va på besök,,,,visst slutade jag där....
Ja de har vare jobb, dagis födelsedag, fest, vabbning å bajs som vare på schemat.
Haft en väldigt trevlig tid sedan sist, dock med en del konstigheter från ***** men
där e de ränderna igen som inte går ut. Blir så brydd, ta å lek av dig, väx upp å skärp till dig. Mkt skulle bli bra mkt bättre då, för de flesta.

Olivia lillhjärtat har inte alls vare kry i kistan sista veckan, men hoppas de börjar ge sig, dock avlöses detta med feber i torsdags. Stackars! så de fick bli hemmavid igår. Idag har pappa vare här på frulle å en xc90 fullt med kakelservice dekaler på (vad annars), gissa om min lilla biltokiga stumpa flina många flinar (som min kära vän marina skulle uttryckt det)

Nä nu ska jag pula i ögonen see you

PUSS å Kram

ja kort men jag orkar faktiskt inte nu. ska bli bättre, å bilder ska åxå få pryda bloggen,,,,nån dag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tsssänare Hanna!
Hoppas allt är bra med dig. KUL attb du tittade förbi i bloggen!
Ha en fortsattbra kanelbullens dag (inte så många minuter kvar nu)
Kram Bellan