fredag 17 oktober 2008

Fredag

En ganska soft dag på jobbet må jag säga, vi passade på å hade lite fredagmys till rösten av Persbrandt på en "diktläsarskiva" med tillhörande twix tugg eller ska jag vara ärlig ska de fan heta RAIDER inte twix. (gammalmodig???) Strax efter 14tiden ringde dagis å påpekade att lolis inte verkade må hundra så jag fick stjuss av snällaste Katarina å hämta henne, men verkade mer som att det var dagis trött å mamma sjuk hon var än nå annat. E ju långa dagar som mitt lilla gryn är där så de e kanske inte så konstigt. Men mammanipprig som man e målar man ju f-n på väggen å oron stiger högan sky. Hur som om allt e ok imorgon bär det av in till stan för lunch date med fastrarna å lite shopping, behöver lite ombyte till dagis å så. Men som sagt beror på hur lillan mår å så.
Nä nu ska ett goooooooooosigt skumbad hällas upp å jag ska bara njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta!

soo long

Inga kommentarer: