söndag 5 oktober 2008

Grattis Petter

älskade älskade lillebror, du e bäst. Va så kul å vara å se dig igår.
Japp precis, igår va Modo här i stan så jag passa på å kika på den matchen, hur ofta kommer jag ta mig iväg nu å titta på nå sånt. vi passade även på att uträtta lite ärenden på stan. å Tack mamma å pappa för barnpassningen. Listan av inhandlade saker va lång men de jag missa va nog bara lim, men de finns ju lite var stanns ändå. Lolis fick en ny röd fleecedress, vantar, två nya mössor, mer magvänlig mat, lite musik leksaker (smart Hanna) Själv köpte jag den där västen jag vurmat över så länge nu, i love it å linsvätska.
Idag på dagen bär de upp till torpet, ska kolla in lite kläder till Lolis, bra å ha på dagis kläder, Kan behövas nunär vädret inte är riktigt kompis med oss, mkt ombyte blir det.
Verka som stumpis somna om, ska passa på å mys ner mig jag å. kanske skriv mer sen, vem vet?

Pöss pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

fuck off